2009年9月19日 星期六

結構性超音波

係8月尾已到私家醫生照結構性超音波 + 3D
只係一個月, 阿B已經大過仔好多啦! 溤醫生好細心幫阿B照呢度嗰度, 同好細心講解。
早在陀阿B3個月時已知道B仔, 今次溤醫生re-confirm, 手仔腳仔好長, 口仔大大, 好似臭史! 如果真係預產那天生日, 真係好啦同臭史一天生日!... 同老公講, 如果係的話, 阿B會係佢的b-day gift~
3D照出來, 阿B真係好3D! (sorry, 有d...咩tim), 但好真實呀!
20週的阿B, 頭仔, 腳仔, 肚仔係on average, 不過肚仔細dd, 太好了, 不像我同臭史老公有大肚腩!
上星期一去聯合做結構性超音波, 照完一肚氣! 我有交稅的, 唔少tim, d service 真係... 等咗3個幾個鐘, 照咗5分鐘都無...問咩都唔知, 吓? 咁多醫療事故, 就係d醫生無做好份工, 上一次我同臭史都頂路順唔嗰隻醫生, 一睇就知fresh grad..., 唔緊要,之但係佢問我用英文定中文, 我話英文啦..呢位姐姐只係講咗3句!
TKO d 醫生好好多..., 但我要忍多一個月... >.<

沒有留言:

張貼留言